Åbo

Som vanligt när jag ska ut och det innehåller minst en natt borta blir jag nervös.
Resfeber alltså.
Imorgon ska vi på kryssning och ja, jag har resfeber.
Jag vet inte varför, jag vet ju om att jag inte alls behöver ha det. Det är 24 timmar.
Men jag är jätte stressad idag över allt.
Jag måste ju faktiskt prova mina kläder som jag ska ha på mig imorgon så att jag kan se helheten.
Sen måste jag leta reda på kameran
och leta reda på sladden till den,
lägga över dom bilder som finns så att dom inte av någon händelse lyckas försvinna på resan.
Sen måste jag packa.
Upp och ner med kläder, ska jag åka i det eller det här? Vad ska jag ha på mig dagen efter?

Inga större problem egentligen men det är dagen stress!

Ojustja, mamma måste fixa mitt hår också... ojojoj.

 

Men vi kommer ha så jäfflans kuuuul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback