jag vill åka heeem.

Jag vill möta våren i Borlänge. Jag vill inte sitta på ett berg nå mer. Men något slog mig idag, att det är bara ca 6 veckor kvar tills jag kommer hem på riktigt. Vintern gick jävligt fort, tack och lov. Jag har haft en bra vinter, tjänat en hel del massa pengar och umgåts med trevliga människor. Och jag och Anders har tagit ett stort beslut som är stort i ett förhållande.

 

Ni kanske inte fattar så mycket men jag är ganska trött och hög på livet. Men det jag försöker säga är;

- Om ca 6 veckor är säsongen slut här och jag kommer hem.

- Jag tycker mycket om våren

- Vintern har varit mycket bra fasten det finns snö då

- Jag och Anders ska köpa lägenhet

 

Äh, skit ner er!


Kommentarer
Postat av: Maria

åh herre gud, slog mig precis att det var nyss du kom hem från öland.

herregud. måste ställa till med fest snart igen hörru! sista april kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback