hej mitt vinterland!

Vinter har kommit tillbaka till Hafjell. Det snöar och snöar.

Larry hade fest ihelgen, jag var ju såklart inte där. Och jag frågade hur han kunde vara så dum och lägga en fest mitt i påska och han svarade att alla kommer hem då.
Det är det jag hatar mest med att jobba här. När alla andra kommer hem det är då vi har som mest att göra för alla har "semester" och åker iväg och ska mysa. Alltså hit.

Nu vart jag aggro också för att jag såg Lady Gaga reklamen och alla har biljett utom jag! och det är ingen som vill gå med mig iaf så det spelar ingen roll.

Nu ska jag åka till jobbet och tvinga anders och ta kort på mig så jag kan söka jobb på byggmax i sommar.


HADE!

Kommentarer
Postat av: Maria

jag kan gå med dig, om det finns biljetter kvar :)

Postat av: helena

Läser din blogg dagligen men är lite dålig med att lämna kommentarer så därför vill jag bara säga hej :)

2010-03-31 @ 10:12:17
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback