Bloggis

Nu får det vara slut på detta, nu är dax att börja jobba igen. Jobba?! What? det är det enda jag har i huvudet tydligen. Blogga ska det naturligtvis stå. Jag ska börja blogga igen. Så.

Tydligen har jag glömt hur man gör.

Hej Dagboken!


Idag har jag jobbat, det var roligt. Jag jobbade mellan 11.00 och 23.30, det var lite jobbigt och jag har ont i fötterna nu efteråt. Vädret idag var inte så bra, massa snö mest, men det kanske de ska bara på ett berg i Norge, hihi.
Anders var där också, jag kanske ska fråga chans på han imorgon. Tihi.


Nej, jag ger upp. Ger kanske ett nytt försök imorgon. Någon dag den här veckan iaf.

OCH SEN VETTNI, sen ska jag lägga upp kort också. Jag ska bli en duktig bloggare (igen?) som lägger upp massa kort.  fint.

Kommentarer
Postat av: Grazze

det ser jag fram emot stumpan! :)

när har ni planerat att komma hem då? Blev det någon lägenhet? PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback