Hemma

För er som inte visste det redan så är jag hemma. Det känns bra, och det är underbart att få sova på en tempurmadrass och med duntäcke. :) Fast den enda jag behöver i sängen är ju att min mysis ligger brevid mig :)

Men oj vad grejer det har hänt medans jag har varit borta. Blondinbella och Gynning har blivit brunetter, va? Vad är detta? Hur kunde det ske? Jag kan ju inte hålla på och lämna fastlandet om alla ska bli mörka så fort jag gör det.

Synd att jag åker på söndag då bara. Undra vad som kommer och hända när jag är i Dominikanska Republiken i 2 veckor? Tror du att det är Kissies som har blivit brunett då? Eller är det kanske Katrin som har blivit blond? Omg, detta är ju verkligen spännande. Shit vilket spännande land Sverige är. Wow alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback