Dominikanska Republiken

Jag har inte fattat det ännu. Imorgon åker vi. Jag kan säga det hur många gånger som hellst, jag förstår det ändå inte. Jag har packat och är klar, det är bara några saker som jag inte kan packa förens imogon. Annars är allt klart.

Eller jag är klar, Anders är inte klar. Jag har packat lite åt honom. Men den är ju fortfarande en del som han vet vart han har.

Jag bara yrar känner jag. Jag börjar nog kanske fatta lite. För nu är jag nog lite nervös.

Jag måste nog gå och se över packningen för typ 42a gången. Så att verkligen allt är med. Ja.

Ha det så bra! Vi ses om 2 veckor! :) Jag ska tänka på er när jag ligger på en vit strand med blått hav i karibien, höhö. Puss&Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback