Borta. hemma. Borta. hem.

Jag flyger och flänger. Överallt och lite till. Sen så åker jag hem.

Dominikanska var fantastiskt!

Jag har börjar jobba också. I norge, på ilsetra. Det är fint. Fast nu är jag hemma igen.

Eller snart kan jag inte kalla det för hem heller. Känns konstigt att bli hemlös. hmm.



Var och såg "Flickan som lekte med elden igår".
Jag tyckte inte om den. Den var tråkig. Jag kollade på klockan typ 4 gånger under filmen och funderade på när filmen skulle ta slut.
Den fösta var bra, "Män som hatar kvinnor".
Och sen, såg ni "biljakten"? Svenkar kan inte göra action.
Och pablo roberto? Öööh, ja han var ju ööh, typ.... duktig..

Nej men den 20/10! New mon!
Jag dör.
Jag har precis läst boken.
Jag dör.



Ja, du får ta mig hårt i röven om du vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback