Norge

Jag sitter i en av matsalarna här på hotellet och har sjukt tråkigt.
Anders sa att jag skulle komma hit och ladda ner nått spel, men jag vet väl inte hur man gör det.
Så nu har jag kollat igenom alla bloggar som finns, tom bb. Ja, då kanske ni förstår.
Ont i ryggen som ett jävla cp har jag också. Kan inte börja med ner och inte heller vrida på huvudet. Justja, jag får inte röra för mycket på armarna heller. Känns som jag ska smälla av, vill bara ligga i sängen men nejdå.

Aj, jag nös. Jag tror ryggen ramlade av.

Det är iaf mycket snö här. vitt vitt vitt. Och kallt. Uscha.
Imorgon kommer det 17 pers, weho. Så imorgon är det dax att börja jobba. Hoppas bara att ryggen har släppt tills dess..


Och min saga är slut, eller inte min, men Edwards och Bellas. Åh, så vakert. Allt. Väntar på filmen nu. Eller filmerna. Men det lär väl dröja 4 år innan alla har kommit ut...
Jag kanske ska läsa dom från början.. Höhö, då vet jag någon som inte blir glad. :)


Nej, nu går jag hem. Överlever jag detta, så ska jag ... hmm.. jobba imorgon..? :P

Hädåmädä!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad roligt med en uppdatering! :)

Snö, usch det lät inge vidare!

Vad har du gjort med ryggen?

Saknar dig, hälsa anders



ps, jag tycker du ska läsa om dom :D

Postat av: Dan

Jag har hört att sex är bra för ryggen

2009-10-10 @ 14:31:01
Postat av: Dan

Mitt förslag var av omtanke. Inte vill jag att du ska ha ont i ryggen :)

2009-10-11 @ 20:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback