Mot hemlandet!

Idag är det bättre. För idag ska vi åka hem. Vilket betyder att jag kan umgås med folk och göra något på dagarna igen.

Anders har jag matat mig med fläsk och potatis och sås. och till efterrätt blir det äppelkaka med massa vaniljsås som vanligt :) Jag skulle ju gå ner i vikt i vinter.. Jaja, vi börjar på måndag!

Föresten så läste jag Annelies blogg igår där det stod såhär;
"Utflyttningsfest hos Marre och där spelade bandet "Marre blir vräkt" som sedan blev "Marre kräks" haha, alltså Fia, Marre, Anders och den grymma sångaren Johan spelade guirar hero eller vad det nu heter."

Vaddå Marre kräks? Sa vi nått om det?
Och sen har jag ju faktiskt glömt att tacka alla som kom en sista gång. Kul att allt vart som vanligt.. Alla vart dyngraka och minns inget. Haha.



Nej, nu  håller Anders på och städar i köket så vi ska väl snart bege oss! :)
SES SNART! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback