Jag har ett litet problem..

Eller det börjar bli ett mycket stort problem..

Känsliga läsare varnas!

Jag är bajsnödig. Jätte bajsnödig skulle man väl kunna säga. Jag har varit det sen igår kväll.. Och då undrar ni naturligtvis varför jag inte bara går och skiter..? JO! För att jag inte har nå toapapper. Men varför köper jag inte bara? För att jag det är typ 6 rullar i en förpackning och jag ska vara hemma till söndag. I Norge får vi sånt. Det känns så onördig bara. Visst skulle väl jag kunna ge det till simon, det är inte det. Jag vet inte.
Men snart måste jag iaf göra nått åt.. dethär.
Jag måste sluta skriva om det här. Jag blir bara mer bajsnödig. Fyfan.
 
Nej, nu ska jag bli vän med Hugo. Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: andrea

stockholm dude, vad gör du???

2009-10-21 @ 13:48:53
Postat av: Nawal

hahahaha skön du e


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback