Ja, det var den dagen det.

Jag har så fruktansvärt tråkigt på det här jävla berget. Just nu.
Varför? Jag tänker inte ta upp det i bloggen eftersom vem som hellst kan läsa och det har jag inte riktigt lust med faktiskt. Men nej, det har absolut ingenting med anders att göra.

Jag spelar xbox, kollar på tv4 och sitter inne på restaurangen och bloggar? facebookar? ja, du vet.
heeeeeela dagarna.
Kommer nog kanske hem nästa vecka.

Maria skrev just att jag skulle blogga och jag svarade att jag funderade på det. Jag har funderat på det sen i nån dag nu, men anledningen till att det inte har blivit mer än en fundering är för att jag inte har nått att skriva. Absolut ingenting. Mer än att jag spelar xbox kollar på 4an och det är snö. Men I try.

Titta föresten på stycket där uppe. Visst påminner det lite om när man var typ 14?
Åhh, jag mår så dåligt. Det är ingen som förstår hur jag egentligen mår. Det är ingen ide att ni frågar, jag tänker inte berätta. Mina älskade vänner som jag älskar mest av allt vet vad jag pratar om.

Eller? Var det bara jag som skrev sånt? Nee, det är jag säker på.

har sagt till min käreste att ge mig mat nu iaf. Nått med lax till förrätt och till varmträtt vare, jaaa. Precis. Säkert gott. Sen ska jag gå till vårat lilla rum i min ensamhet och sjunga Mikael Jacksson låter i min fulaste tonart precis som dom andra idolerna. Och btw, är det bara jag som inte förstår vad Rabih(?) gör i den tävligen..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback