Heja Sverige!

Jag hoppas ni sitter där hemma och kollar på kanal 5, era små svin.
Själv sitter jag och kollar på fotbollskanalen.se. Dom skriver när det blir hörna typ. Hoppas att dom skriver när det blir mål också.
Ojdå Martin Jörgensen hade tydligen att bra läge nyss, spännande. Inte direkt samma känsla som att se på matchen kanske....


Och Dan. Sex löser faktiskt inte allting, även om du gärna vill tro det. Men hade jag haft sex igår så hade jag skrikit av smärta varje gång som Anders.. ja du vet. Men du kanske gillar när det är så, kanske Anders också gör, vad vet jag!

Och för er som undrar så är ryggen mycket bättre idag. Lite öm bara.

Och btw har jag inte börjar jobba än. Börjar inte fören tisdag. Det är ju så bra att det finns så mycket att göra på en bergstopp. Idag spelade jag golf på xbox, det lär väl säga en hel del om rolighetsgraden på den här toppen.

Anders har iaf nyss matat mig med lamm och rödvinssåns och  till efterätt, chokladfondant mumms! :)

Nu ska jag följa med Anders ut med soperna efter som han är mörkrädd! ;) Sen ska jag fortsätta följa den otroligt spännande "direkt säningen". Kankse blir bastu och vin ikväll iaf.

Skit ner er. Heja sverige. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback