Vi har flyttat

Nu har vi flyttat  upp till Pellestova till en barack. Det är tydligen här vi ska bo hela vintern. Det är litet, riktigt jävla litet och jag trivs inte alls. Vi har försökt göra det bästa av situvationen iaf och spikat upp gardiner och möblerat om ett par gånger. Hugo trivs, Anders klagar inte heller. Just nu ligger jag i en grön pyggme fejkskinnsoffa och fryser om fötterna. Blev väckt i morse av byggarnbetare som håller på och fixar "lägenheterna" runt oss så att alla andra jobbande på ilsetra också kan få flytta. Dom sågade och borrade och spikade och stampade ovanför och brevid mig. Gillas inte alls eftersom jag slutar väl vid 3 inatt och börjar 7 imorgon. Puh.

Annars då? Jo, har varit ledig i 2 dagar eftersom det var folktomt på hotellet. Jag tycker inte om att det är folktomt och att man ska vara ledig. Men på dom 19 dagarna som jag har jobbat den här månaden så har jag iaf lyckats komma upp i 200 timmar! Det gillas mer. Och det som gillas ännu mer är att det är halv skatt denna månad.
Och något som är ännu bättre är att om 13 dagar får jag ut mer en 20!

Men jag gillar inte att bo här.

Jag ska se till att jag får en kamera i julklapp. Sen ska jag piffa upp den här bloggen med lite fina bilder. Vad tror ni om  det? Jag tror på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback