Ny diet

Jag har börjat på en ny diet. Den kallas jobba och är inte testad av några profisorer eller frivilliga.
Såhär gör du;
Jobba ca. 14 timmar om dagen
Ät när du har tid, alltså max 2 gånger per dag.
Ät vad du hittar, en måltid kan alltså vara en brödskiva eller kanske en hel portion med lamm. Dock hinner du inte äta upp hela portionen eftersom du max får äta 3 min. 2 min om du ska hinna röka också.

Ja, där har ni den!

Du tror kanske att du kommer känna dig hungrig men icke! Du har så mycket att göra att du inte ens tänker på det. Och efter ca. 8 timmar så har du så jävla ont i fötterna så den bedövar all annan känsla i kroppen.





Hugo mår bra. Han äter massa russin (för att jag har så dåligt samvete för att jag inte är hemma med honom vissa dagar) att han snart kommer kräkas tror jag. Men han ser nöjd ut iaf.

Kommentarer
Postat av: GRAZZE

haha! jag älskar din diet. tyvärr kan jag inte prova själv eftersom jag sitter still och är hungrig jämt. ja just det. hej tjockis! Men jag går till skolan idag iaf :)



när är du ledig? jag vill hälsa på, eller du får komma hem! PUSS

2009-11-12 @ 11:30:58
Postat av: Anders

inte behöver du gå på någon diet. du är så fin som du är. puss

2009-11-14 @ 21:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback