Kul i maj

Jag satt och kikade tillbaka i bloggen vart jag har gjort i mitt liv egentligen. Hittade den här listan från Maj 2007, hade fått ganska roliga svar så jag tänke prova om det blir lika lyckat denna gången.. Det var ju trots allt 2 år sedan nu.

REGLER
Sätt på din musik så att det spelas blandat.
Klicka på nästa knappen efter varje fråg
och använd sedan sångtiteln som svaret på frågan.

Hur mår du idag?
Fest hos mig

Kommer du komma långt i livet?
Womanizer

Hur ser dina vänner dig?
Jag talar ut

Kommer du gifta dig?
Closer

Vad är ditt livs themesong?
Hope and glory

Vad är ditt livshistoria?
Basket case

Hur är skolan för dig?
Rock away

Hur kan du komma framåt i livet?
My humps

Hur kommer imorgon att vara?
Poker face

Vad är de bästa med dina vänner?
Forever

Vad finns i lager för nästa vecka?
Welcome to the black parade

Vilken sång beskriver dig bäst?
So what

Hur är de med ditt liv?
Still waiting

Vilken låt ska spelas på din begravning?
Dead and gone

Hur ser världen på dig?
Cirkus

Kommer du ha ett lyckligt liv?
Disturbia

Vad tycker dina vänner om dig?
Dunka mig gul och bölå

Hur du en mörk och djup hemlighet?
Live your life

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Low

Hur kan du göra dig själv glad?
Day 'n' night

Kommer du någonsin ha barn?
When I grow up

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Hot N Cold

Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Sober

Vad är några tips till mig?
Endless summer

Vad är min danssång?
Right Round




Haha, ja några fick jag väl in iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback