Jag kommer aldrig kunna blogga igen..

Som ni kanske ser så var det fest hos Maria igår. Urspår men det var ju inget ovanligt när Maria har sin födelsedagsfest och sista aprilfest.
Men inlägget nedan är faktiskt inte så illa som man tror ändå, Maria har en miniminidator som jag verkligen inte kan träffa tangenterna rätt på och när man är dyngad så orkar man inte bry sig.
Men trevligt vare!

Jenny och FF kom förbi en sväng igår och självklart så ska det diskuteras bloggar. Dom sa att min  blogg hade väldigt korekta meningar eller nått liknande. Jag kommer aldrig mer kunna blogga,. Jag kommer endast sitta och titta på mina meningar och känna mig missnöjd, känna att standarden i bloggen bara sjunker och sjunker.
Så tack som fan för den!

Nu ska jag duscha, sen så är det väl dax att gå till jobbet. Shit va roligt, shit vad jag är pepp.

Shit att Robert ringde nu och sa att jag skulle vara värdinna och att dom kläderna inte är rena för att jag inte har brytt mig om att tvätta dom eftersom jag aldrig får vara värdinna iaf. Åh, jag älskar att dom berättar saker i tid så man kan förbereda sig. Åh, vad jag längtar bort till Öland i sommar.


Btw? Är det någon som vet varför texten på bloggen är så jävla stor? Eller är den bara det på min dator? Eller vad är detta?!

Kommentarer
Postat av: Grazze

den är bara stor på minidator inlägget ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback