090515

Alla har skrivit hur skönt det är med fredag idag. Jag känner ingen skillnad.
Jag jobbar ju typ bara helger nu för tiden och är ledig veckodagar så jag vet inte om helger är så där jätte toppen.
Ut och svirar är jag ju aldrig heller nu för tiden så, jag lever bäst på veckodagar.

Ska jobba 15-20 idag, Robban ringde igår och frågade om jag inte kunde göra det. Hade typ ingen annat val än att säga ja eftersom jag fick huvudvärk i onsdags och var tvungen och gå hem efter 2 timmar. Kan inte gå miste om en enda timme, då ligger man risigt till...

Fick brev idag också från P&L. Kan gå på informationsmöte om jag vill. Jag vill inte. Jag vill inte höra talas om det. Jag vill att det ska bli inställt. Hela festivalen alltså.
För jag kan inte gå. För jag är på öland.
Men jag kan ju faktiskt välja. Vara på Öland hela sommaren eller vara kvar i den här jävla staden för att gå på P&L.
Det är inget svår val. Men det suger fortfarnade. Och jag är fanimig bittä!

Nej, nu ska jag göra mig iordning för jobbet. Dra på Håkan, öppna balkongdörren och dansa naken. HOJ!


(En rättelse också. Det är på onsdag som vi åker till stockholm och inte tisdag. VIKTIGT!)

Kommentarer
Postat av: Maria

Fan Marre, fixa ett telefon nummer så man kan prata med dig! Känns som att det var flera år sedan man fick nått ord från dig.



och jag är i håkanstad. Fyfan vad underbart! Men vad tror du jag gör? jo jag glömmer min sladd så jag inte kan lyssna på musik, fan va bitter jag är!

Vad är gbg utan håkan musik?



Imorgon blir det shopping, och mys i sveriges bästa stad!



PUss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback