Vi kämpar vidare.

Igår var vi (Jag och Maria) spinning. Fett jobbigt. Jag dog. Maria med. Träningsvärk i fätta som fan efter sadeljävel. Och för att inte prata om bena. Dom dog i morse när jag rätade ut dem. Magen och armarna har gett med sig idag iaf.
Imorgon jobbar jag dock 12-21 så det blir nog ingen träning för mig imorgon. Orkar nog inte gå upp 9 imorgon. Eller kanske om någon ringer och väcker mig ;) haha.

Åh, nu är det typ 1 vecka kvar. En vecka.
En vecka känns lång. Jätte lång. Men det känns ändå ganksa kort med tanke på att det har gått nästan 2 veckor. Konstigt.
Jag saknar dig mycket iaf!

Kommentarer
Postat av: D

Ja på en vecka så hinner träningsvärken i fättan släppa iaf :)

2009-03-14 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback