Skaffa ett nytt jävla jobb för fan!

Vad är det för fel på männsikor som jobbar på kundservice?! Måste man vara så jävla otrevlig? Och speciellt karlar, dom där jävla karlarna! Man ringer väl till kundservice för att få hjälp. Inte för att bli idiotförklarad?! Eller är det bara jag som har missat de?
Nån dag när jag känner att jag mår så där rikigt bra. Ni vet, nästan lite för bra. Då ska jag ringa till någon kundservice så jag får båda fötterna på jorden igen.

På swedbank fick jag iaf prata med en väldigt snäll dam. Och förklarade mycket bra för mig också. Henne tycker jag om. :)



Men tele2, ni kan ju ta er i röven era jävla fåååår!

Fan, de går ju inte och ladda upp bilder nu. Hade ju gjort en jätte fin. Grrrr. Kanske kommer senare om de funkar då.

Kommentarer
Postat av: Nawal

haha fan idioter finns över allt, bara vänja sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback