Mys

Ojojoj. Länge sedan jag bloggade nu. Jätte jätte längesen! Men min dator hatar mig och vill inte vara med mig.

Så vad har hänt?
Jo, jag har fyllt 20. Nej Nawal 27 feb fyller jag :D Min man fick jag även se på min födelsedag. Håkan H! Mmmmh.
Jag, Maria, Jojjo och min andra man drog till Örebrooo och bodde på varndrarhem och hade jätte bra. Lite Ikea vart det också i Marieberg, eller var det Mariestad kanske?! ;)

Nå annat har väl inte hänt. Anders har blivit förklyld så det blir lungt för oss medan resen av Leksand är i Rättvik och blir fulla. Men det kan ju vara mys det också. Sista kvällen :/


Jag hatar att sakna dig!

Kommentarer
Postat av: Jojjo

anna, hon räknades inte eller? :P

2009-03-02 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback