Mycket har hänt

Det har hänt en hel massa saker sen sist jag skrev.

Jag har haft mitt sexparty, Mycket spännande måste jag säga och en hel del shopping blev det, haha.
Tänk att ni kan lista ut vad 11 tjejer ska göra ikväll. Ingen ide att ni ringar och stör!

Sen så åkte vi till Stockholm, jag och Larry. Fredrik tog snåskjuts med oss. Han hade nära dödenupplevelser i baksätet tror jag. Jag har då aldrig haft så roligt när jag åkte till Stockholm det är ett som ett säkert. Vi kom också fram till att den som orsaker bilkö på en större väg ska bli av med körkortet. Beroende på hur lång kön blir så kan dom också få dödstraff.
Vandrade runt på söder på kvällen och träffade RBn. Och så träffade vi Sara G, hon är inte RB.
Sov hemma hos Larrys syster och morgonen efter åkte vi till arlanda för att hämta herr Kyrk.
Telefonsamtalet är komiska i det hela, alltså när Micke ringer till Larry medan vi är på väg till arland,

M: Vart är du?
L: Jag är hemma.
M: Men du skulle ju hämta mig idag.
L: Men det var ju inte idag!
M: Jo, det var det.
L: Jag skojde bara. Jag är på väg till arlanda.
M: Haha, är du? Det är inte fören imorgon jag kommer hem,
L: VA?!

Dom hade alltså lurat varandra. Underhållande tycker då jag iaf.
Eftersom her Kyrk alltså ville spendera ännu en dag i Thai landet. Så vi fixad bort min natt och spenderade ännu en natt och dag i den kära hufudsaden.
Såå, vad gjorde vi på dagen? Jo, vi var på Heron och spelade air hockey. Dom borde ha ett sånt på SVEA för jag vart lökig.Vi hälsade även på Larrys familj och så fikade vi lite. Sen träffade vi MEA och jag fick skeda med henne ^^

Imorse ville iaf Micke vara med arlanda så vi hämtade upp honom och sen bar det av hemmåt.

Så nu sitter hemma och kollar på Den rätta för Rosing. Om 20 min är det Andra avenyn. Johan kommer hit och vi ska mysa :)


Jag och Fredrik pratade om olika bloggar och kom fram till att det fanns en massa bloggar som var sjukt tråkiga. Min lär ju vara en av dem. Skriver inte ett dugg vettiga saker och bara mest ordbajsar. Jag vet om det iaf, det är ju något.


Vem vill göra te åt mig?
PAX INTE!

Kommentarer
Postat av: FF

Hahaha, tack för en trevlig dag! Beträffande nära dödenupplevelsen kan jag bekräfta att det stämmer.

Bra jobb med pax inte btw, sprid det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback