Jag har bestämt mig!

Nu har jag bestämt mig. Detta ska få ett slut. Jag är trött på att bara skriva om alla mina sjukdomar och utslag och allt vad det är. Men framför allt är jag trött på att vara sjuk hela tiden. När jag tränade så var jag aldrig sjuk. Hosta nån gång då och då, men de var inget mer än det. Nu har jag magproblem, eller ni vet ju redan alla mina problem. :P
Men jag har bestämt mig för att bli en bättre människa!
På måndag kör vi igång
. Det är bra att börja på en måndag. Det är början på något nytt, början på mitt nya liv.
Jag är trött på att vara sjuk och leva som en fet kossa med vågskräck.
Vet ni vad det bästa är? Ni ska få följa med. Jag ska skriva om det varje dag i här i bloggen.

En annan sak som jag också ska börja skriva om är pengar. Såg på FFs blogg att han skriver ner vad han har handlat varje dag för att vi ska få veta hur livet som fattig student är. Så jätte fattig är väl inte jag. Eller jo, i slutat av varje månad är jag snor fattig. Kryper på knäna.
Varför jag ska skriva om hur mycket jag handlar för per dag är för att jag är nyfiken, nyfiken på vart mina pengar går åt någonstans. Jag vet att en hel del går åt tack vare rökningen. Men resten då? Utkäkande? Men detta tänker jag börja med den 25 mars när jag har fått en ny lön för den här har ju gått åt åt höger och vänster redan. Så 25.te.

På tal om rökning. Om jag ska bli en bättre människa så måste jag ju faktiskt sluta röka. Men alltså, när man jobar på McD är det inte så himla lätt alltså. Men jag måste. Det håller bara inte. Men jag måste ha ett tag på mig och trappa ner, så vad ska vi säga..? 1.a april får jag inte röka mer. Det betyder alltså att den sista ciggen får jag ta den 31.a mars.

Omg, hur ska jag lyckas. Men vafan, kan Anna Skipper få sina RB och göra det ena med det fjärde han fan jag också! Jag kan jag kan! Hjälp mig nu, okej? Vi har en deal.


Kommentarer
Postat av: Håkan

Då blir det svea på måndag då? Jag är på! och rökningen fixar du också! tänk vad mysigt att inte lukta som en askopp längre :D

2009-03-07 @ 13:34:34
Postat av: OG

Lycka till för fan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback