Jag är bäst i hela världen!

Jag har lyckats. Jag har lyckats igen. Jag vet inte hur, men jag har.
Jag har missat att betala en räkning från tele2, det upptäckte jag i morse när det stod sim inaktivt över hela jävla displayen. Jätte roligt var det. Något som är ännu roligare är att jag inte har en aning om vad det är för en räkning så jag har ingen aning om vad jag ska betala in. Åh. Jag blir så matt på mig själv. ÅH.
Jag ska försöka hitta på nått gammal sim kort så att det iaf går och nå mig. ÅH. Fett jävla ÅH!

Förkyld som en jude också. ÅH!
Och läkaren som jag skulle varit till idag, han avbokade. För han var tydligen också sjuk. ÅH!
Jag ska sova bort hela den här dagen också tror jag.
Men iof, men en sån här dålig start på dagen så kan de ju knappast bli sämre.
Men frågan är om den kan bli bättre? Eller om den kommer hålla sig på en sånhär fisnivå hela dagen.
ÅH! Det är nog bäst att sova bort hela dagen iaf. ÅH!


Skit ner dig och ha en dålig dag!

Kommentarer
Postat av: J

DU skulle köpt en sån där "lägga papper i grej" på Ikea som anna köpte!!!

2009-03-05 @ 15:03:50
Postat av: ägg

Haha, ja det skulle jag fan ha gjort. När ska vi dit igen ;)

2009-03-05 @ 16:52:16
Postat av: J

Helst inte en bakis dag :)

2009-03-05 @ 18:04:28
Postat av: Anonym

Kanske har smittat dig :)

2009-03-05 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback