Hallå i livet

Anders har åkt tillbaka och jag är ensam i min jätte stora 1a. Helt ensam i min stora säng. Men vi har haft det jätte mysigt och jätte bra. Annas fest vart lite av en flopp för min del faktiskt. Eller nej, så kanske jag inte ska säga. Jag hade jätte trevligt, tills någonting konstigt hände. Helt plötsligt var jag på stan. Fatta inget. Men det var roligt att få vara med och fira min bästa väns 20års dag! :) Jag har ju dock inte sett så många kort ännu, men det kommer väl. Fast man får ju nästan hoppas på att det inte gör det. Haha.


Just nu så är jag trött, jag vart jätte trött just nu faktiskt. Hungring är jag också. 11 börjar jag imorgon också. Lön har vi fått idag också. En pisslön har jag fått idag också. 25,te varje månad brukar vara en bra dag, det känns inte så bra. Äh, jag och Larry ska nog åka iväg och fira med en pizza iaf, bara för att vi har fått lön. Justja.  Jag ska ju skriva ner vart min lön tar vägen den här månaden. Men jag orkar ju inte sitta vid datorn men jag ser ju iaf på internetbanken. Så jag kan ju summera  allt någon dag i veckan. Asbra.


Larry rakar av sig håret. Det ser ut som man har klippt en hund typ.


Ni ver hur det känns när det sitter en sten i hjärtat?
När några som man tycker väldigt mycket om, när dom går bakom ryggen på dig.
Vägrar att att förstå dig och vill inte föstå hur du tänker.
Tycker att du bara gör fel.
Det gör mig så ledsen.


Jag saknar dig så mycket.
Det är 14 timmar sedan du åkte, känns som mycket mer.
Tyckte att du ligga i soffan hemma när jag kom från jobbet.
Men icke.
Kom hem snart igen kära du. <3

Kommentarer
Postat av: Nalle puh

Hur ska vi göra nu då Kompis?

2009-03-26 @ 23:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback