God Natt

10-19 idag, 10-19 imorgon. Tjoho vad roligt! Jag har ont i bihålorna men det är nog borta imogon! :)
Hm, jag har inte så mycket att skriva om..

JO förfan. Jag har köpt en ny bok.



När man har läst denna bok så ska det inte vara svårt att sluta alls, det ska tom med vara roligt och man behöver tydligen inte ens vara moteverad.. Det är inte en massa "du dör om du röker, det blir såhär och såhär med dina lungor." Han har en helt annan metod, jag vet inte hur den går till för jag har inte kommit så lång ännu. Det ska bli spännande detta. Jag hoppas att den funkar, jag ska ju faktiskt vara rökfri 1a april. Ska se om en bok kan vara svaret på livets stora gåta.
Självklart kommer jag att recensera denna!


Fredag, Fredag, Fredag <3
Jag saknar dig så helt sjukt mycket nu.
Det är så nära med så långt borta.
Jag är så glad över att du tycker om att mysa med mig! :)

Kommentarer
Postat av: Håkan

Klart jag kommer och myser med dig, lämnar fruan och barnen. Allt för Ägget!

2009-03-17 @ 06:35:00
Postat av: Nalle puh

Tror jag ska bli sjuk igen lagomtills jag kommer hem så jag inte orkar något.

2009-03-17 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback