God Morgon Fredag!

Ja, för mig är det god morgon nu. Jag är sjuk, det får vara god morgon för mig nu.
Jag tror att min feber har kommit tillbaka. Illa illa. Men jag knaprar väl vidare med mina ipren och hoppas på att livet snart blir bättre. Någon som vill ha en hatisk kropp? Låna en månad eller två?! Om du dessutom tycker mycket om att träna och äta nyttigt så är det ännu bättre. Hör av dig vid intresse.

Idag då? Jag vet inte. Ligga på soffan och må dåligt. Tycka synd om mig själv som alla andra dagar. Helt ensam dessutom. Snart hostar jag sönder mina lungor också.
Jag ska sluta röka. Jag måste, jag känner ju det. Men jag vet inte hur det ska gå till.

Ni behöver inte tycka synd om mig, inte alls. Jag har det så bra själv. Inte behöver ni ringa heller. Det går inte heller. Asbra! Nej, men nej. Hejdå!




Jag saknar dig så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback