En heldag.

Maria ringde och väckte mig imorse. typ 8 . Slökikade på tv och sen hämtade hon upp mig för sen var det dax för träning! Japp. 09.00 infann sig Martina Hägg och Maria Nyberg på SVEA Träningscenter. Och tro nu inte att vi bara gick runt och lökade! Vi körde hårt. Jag har faktiskt redan käningar i magen och försöka få armarna rakt upp är väl inte heller någon hit. Träningsvärk redan samma dag, jag vet inte hur jag lyckas. Men jag vet att jag gjort nått iaf.

Sen begav jag mig till jobbet. 12-21 skulle jag visst jobba. Men det gick faktiskt riktigt bra, tiden flöt på bra och det var bra med folk hela tiden. Inte sådär sprängfullt utan lagom, så man höll sig sysselsatt hela dagen. Iof har vi ju varit bra männsikor som jobbat idag sen en hel del garv har man väl hunnit med.

Imorgon ska det tränas igen. Börjar inte fören 17 imorgon så jag behöver inte gå upp allt för tidigt :) Dock har jag en massa annat som måste fixas imorgon. Men jag tänker inte kliva upp i ottan för det ^^.


Och inte är det någon som ringer heller . Nej nej.
Det är tur att jag inte känner mig ett dugg ensam och övergiven i det här kalla Sverige.
Nej, jag kan inte ljuga om en sån sak.
Jag saknar dig så mycket. Att få krypa ner under ett varmt täcke och där få mötas av en varm famn.
Att få pussas och kramas.
Att bada tillsammans med dig.
Att bara få vara med dig.

Jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Nalle puh

sorry inte meningen att ringa så sent. vad söt du är!!

2009-03-11 @ 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback