Sämsta bloggaren!

Jag är en usel bloggare, jag är så dåligt bloggare att blogg.se borde stänga av mig. Det kommer ett fylle inlägg om något obegribligt och i sjukt stor text. Och det var allt. Jag ska skärpa mig nu. Faktiskt. För jag inbillar mig om att det finns folk som vill läsa om mitt värdelösa liv och speciellt nu när jag åker till öland. Och om ingen vill läsa så vill faktiskt jag kunna läsa det om ett par och minnas hur mitt liv var som 20åring.

Fast just nu är det faktiskt INTE läge att blogga. Vi åker imorgon (YEY) och jag har inte packat klart. Men jag kände att jag måste ta en paus. Man blir faktiskt trött i huvudet av att fundera på om 8 tjocktröjor kanske är för mycket. Eller 14 par shorts kanske. Kommer jag verkligen använda allt det? Nej, det finns inte en chans. Men det kan ju vara bra att ha med sig ifall att jag kanske skulle bli sugen att ha på mig dom där shortsen som jag inte har använt på 2 år och som dessutom är för små. Men dom kanske passar lite senare i sommar, då kan dom ju ha bra att ha med sig. Ellerhur?! Jag kommer bli psyksjuk på detta. Att packa ner allt för en hel sommar i en ikea kasse är inte det enklaste.


Och alla "vi måste träffas innan du åker" har ju självklart inte blivit av. Förvånande? Nej, det kan jag ju inte påstå, de är ju som vanligt. Rätt illa egentligen.


Tillbaka till packningen. Ni som har något smart tips på hur man gör det på bästa sätt kan ju höra av er.
Jag börjar faktiskt bli riktigt nervös, sista natten i Borlänge på hela sommaren. Sjukt bra att jag lyckades ta mig ur McDonalds träsket, har väl en hel del att tacka Anders för det. Världens bästa människa. Gulligull.

Packa vare!

Kommentarer
Postat av: ida

fan, har du åkt? eller ja det lär du väl ha gjort.. men jag kommer å hälsar åp dig i sommar! :D

2009-06-12 @ 00:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback