ÖLAND

Japp, vi är fraaaamme! Vi överlevde dessutom resan i bubblan, heeela vägen hit. Trångt som fan!

Vi bor i en liten holk (stuggu) på... ja hur många kvardrat vet vi inte eftersom jag och anders har haft slagsmål om hur man räknar ut kvadrat. Någon smart som vill hjälpa till? Typ Fredrik. Eller ja, Maria du har ju gått soltorg så du kanske också kan. Eller jojjo kanske har oanade talanger. ;) höhö. Nej fy vad elak..

Anders har gjort det hemtrevligt genom att lägga upp handbojnor och babyolja prydligt på hyllan. Mycket fin. Och satin är med, det lovar jag!

Vi skulle ha varit på invigning av en ny nattklubb just nu men jag har ont i huvudet och hög musik och fulla människor gjorde inte saken bättre direkt. Så vi åkte hem. Och nu är vi här. Tråkigt, mycket tråkigt.

Har varit och kollat in Strand hugget idag också, stället vi ska jobba på. Det ser bra ut. Jag har ett helt eget rum, enbart för mig och skitiga kastruller. YEY.

Och sen har vi kollat stranden! HELT VIT! Jag kommer stormtrivas.

Och nu har Anders fått tag på babyoljan. Bäst jag går och lägger mig innan han gör något dumt. Har massa mer att skriva om. Men det kommer sen :) Jag har ju tid börjar inte jobba fören nästa helg! :D

Kommentarer
Postat av: Maria

mät hur många meter det är från väg till väg, sen tar du dom gånger varandra typ :)

Postat av: Jojjo

Är bättre på annat ;)

2009-06-15 @ 20:52:04
Postat av: Dan

Hur många kvadrat var det? :)

2009-06-22 @ 10:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback