Nu kan jag skriva till lite saker på mitt cv..

Puh, jag jobbar som aldrig förr. På 15 dagar har jag varit ledig en. Jag har aldrig jobbat så mycket.. Men det är kul ändå, jag har ju faktiskt fått lära mig nya saker. Så jag är faktiskt inte fången i disken.
För några dagar sedan fick jag lära mig baka pizza, så nu kan jag faktiskt skriva det på mitt cv också.
McDonals och pizzabagare, det är fint det ;)

Nej, men sen har jag faktiskt varit på krabban idag, Standrestaurangen. Stått i kassan och dela ut mat så servitris är jag också nu. Imorgon ska jag öppna räkan, glasskiosken som ligger brevid och sälja glass. Så då är jag glassförsäljare också. Härräguu.
Nej, men så det är roligt.

Det händer inte så mycket annat här på Böda Sand.

Det verkade på dom flesta håll iaf att det var ett bra p&l iaf. Tur man har så fina vänner som ringer under Håkis också :)

Nu ska jag nog gå ut och lägga mig i hängmattan med Cosmo och cigg. Det blir nog kanske en och annan äl också. Passa på när Anders är ute och fiskar, höhö.


Och justja, Dan! Jag tror att vi kom fram till att stuggu är typ 7 kvadrat. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback