God morgon bloggen!

Nej, jag har inte vaknat nyss. Men det har min blogg.

Idag var jag faktiskt uppe halv 10 och köpte blommor till glada studenter! Och sen var jag och kollade på dem. Mycket underhållande må jag säga och det var lätt att drömma sig tillbaka till förra året. Sjunga stundentsånger och vara allmänt full hela dagen.

Sen idag har jag mest varit med Johan. Eller han har typ sovit på min soffa och jag har springit runt och plockat ihop massa eftersom det blir fäzt här ikväll. Köket är iaf ett hopplöst fall.
Justja! Jag, Johan och OG har haft längsta fika idag. Finns sjukt mkt att säga om McD. Prat om gamla minnen vart det också, minns ni hur roligt det var med sexualkunskap när man gick i 6.an? Penis, fniss fniss.

Nu är folket här.


FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FÖR ETT ÅRS SEDAN! FÄÄÄÄÄÄÄÄÄZT.

Nu har jag gjort nå jätte dummt, för allt är skit stort. Men jag är snart full så gör inte. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback