ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Nu har jag lagt upp allt jag vill ha med på sängen. Allt jag har lagt upp på sängen rymms på länga väger inte i en ikea påse. Varför kan man bara inte veta att det kommer vara en skit fin sommar så kan man bara ta med sig typ klänningar. Men nej, det kan ju lika gärna bli piss så man lär ta med sig jeans också.

Och jag vet vad ni tänker nu, ni undrar varför jag är en sån idiot som bara tar en ikea påse med mig. Inte sant?
Jo, de kan jag faktiskt berätta att det inte är jag som är idioten i det här samtalet. Nej, någon (jag nämnar inga namn, men Anders) har bestämt att vi ska åka bubbla ner till öland. Och vi ska vara 4 stycken i den.



En sån där alltså.Fast Anders har en grön en. Förstår ni mig nu?!
4 människor + packning till 3 för hela sommaren. Jag kommer ju få trä på mig så mycket kläder som möjligt för annars får jag ingenting med mig.
Jag kräks.
Hungring är jag också. Skit.



"-Men det är ju typ bara lite mer än 3 månader.."
Skit ner er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback