21 juni

Jag och Anders firar 6 månader idag.
Först jobbade jag. Sen umgicks vi i en kvart innan han och erik skulle spela fotboll. Efter det skulle Erik och jobba och Anders följer med för att hålla honom sällskap.. Att jag får sitta ensam och jävlig på våran halvårsdag, det gjorde inte så mycket. Sen ikväll är det personalfest. Det blir mycket gulligull för oss. Jag ska nog vara lika gulligullig ikväll och skita i fylle sexet, det går bra.
Han kanske missat att det är mig han är tillsammans med..? Eller är det jag som har fattat fel kanske. Det kanske är Anders och Eriks halvårsdag. Njae, jag tror att det är mig han är tillsammans med. Ibland iaf.

Btw så har jag typ jobbat hur många timmar som hellst den här veckan. 50 timmar på 6 dagar på raken. Det är jag inte van vid.. Men det har gått kanon!

Men jag har det mycket bra och alla är snela hestar. Förutom att dom mobbar mig för mitt dalmål då, såklart. Men det är jag ju van vid.

Dricker öl varje kväll gör man iaf.


Nu ska jag gå ut och mysa i solen. :) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback