Krabban stängde.

Nu har det gått 3 veckor sedan vi kom hit. Jag har varit ledig 1 dag. Anders 5. Har har iaf fått sett stranden. Eller ja, jag har faktiskt hunnit med och bada i havet 1 gång och så kallt var det inte, typ + 21 tror jag det stod.

Idag har det regnat, det var najs för då stängde krabban. Ganska logiskt faktiskt eftersom det är en strandrestaurang, och hur många vill vara där när det regnar? Nada. Så nån timme tidigare fick man gå hem idag, Imorgon ska jag dock vara på rangen klockan 9 och göra baguetter, shit va pepp.

Jag har egentligen ingen lust att blogga alls. Jag vill bara ha mat. Men jag kände mig tvingad. Till och med Johan har ju bloggat. Fittruckel.blogg.se
Om du blir skitförbannad och bara vill skrika ful ord och inte kommer på vilker ord som skulle passa just detta tillfälle så är det bara att gå in på Johans blogg. Där finns alla fula ord i världen.

Nej, nu ska jag till hugget. Tar nog med kameran och tar lite kort som jag kanske lägger upp sen. så ni får se hur jag har det. Synd bara att det inte är så bra täckning på mitt mobila här så vi får väl se om ni får se nått kanske iaf :)

Btw, kan inte någon ta reda på vart närmsta biograf ligger..? Sett från Böda alltså. HP har ju snart permiär. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback