Träningsvärk

Det är bara förnamnet på vad jag har idag. Men faktiskt så känns det bra att ha träningsvärk. Jag vet att jag har gjort något iaf :) Jag skulle sova för typ en timme sedan men då kom Matte förbi med mat så nu är jag pigg igen.

Fast det jag egentligen ville skriva om är hur fruktansvärt glad jag är. För imorgon är det lördag.... Och då kommer sötaste personen jag vet hem! Som jag längtar! Myssugen till 1000! <33


Och nej, tyvärr kan jag inte ge dig sportify Ida. Efter som jag fick en invite så har jag inga invites att ge. Men det är väl bara att ta gratis/reklem versionen? Eller jag vet inte. ;P haha.


Nu ska jag ta sista ciggen för dagen. Sen sov dax faktiskt.





Jag tycker om dig!

Kommentarer
Postat av: ida

haha men skit it då ;) saknar dig iaf prupplisa!

2009-02-02 @ 00:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback