OMFG!

Okej, bra start på dagen eller inte. Kärringen som jag träffade på vc sist sa till mig att komma dit idag också. När jag kommer dit säger dom att han skulle ringa och jag inte alls behövde komma dit. Men väl där så får jag iaf komma in till farbror daktorn och prata lite med honom. Han såg mycket allvarligt på mina problem och jag ska åka tillbaka dit klockan 14, då han hade mer tid för mig. Dock så sade Bo (läkarn heter så) att han skulle "ta en titt" min ändtarm då. Han ska TE EN TITT på min jävla ändtarm! Därför så har jag insett att innan klockan 14 idag måste jag vara död. Så enkelt är det.

Efter mitt lilla besök svänger jag förbi donken för att köpa frulle (som jag har berättat om typ 17 ggr). Tänkte vara snäll att ta med mig till grabbarna grus också. Och när jag kommer hit vad tror ni dom gör? Ligger och sover såklart. Och när jag väcker dem för att berätta hur snäll jag har varit så vrider dom bara lite på sig och säger "väck oss sen ist". Otacksamma jävlar! Så jag har tryckt mitt ägg helt i min ensamhet...
Dock var det faktiskt ganska roligt och se hur dom ligger 3 stycker hoptryckta nästan på varadra i soffan. Och bakom dem står en heeel stooor säng, hel tom! Jag tror jag ska ta och attackera den jag, vila lite innan döden kommer inträffa. OMFG!







Jag behöver dig så mycket just nu.
Önskar du var här så jag kunde få hålla dig i handen,
kramas med dig så fort det blir lite för läskigt.
Jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback