Nytt år, nya möjligheter och tillbaka till en gammal blogg.

Jag har bestämt mig för att återvända hit till min gamla blogg igen. Jag har ju faktiskt så mycket minnen i denna blogg så varför inte fortsätta? :)

Men det bästa av allt är väl att jag är tillbaka i bloggvärlden! Eller vad säger du Grazze?! ;)
Anders tycker att vi ska starta en sexblogg ist, men jag tycker inte det är sån bra ide. Grazze och Dan kanske är mer på den iden? ;) haha. Nejdå.

Tänke iaf att skaka av sig lite av det gamla året först. Ja, jag vet att det har gått 14 dagar på det nya året men jag tycker att det kan vara fint att göra en avslutning på det braiga året som var iaf.
Tänkt iaf göra "listan" som typ alla har gjort nu, men det summerar så bra.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag fyllde 19. Det gör jag ju inte varje år. Haha, nu var jag rolig. Ja, men det är klart att jag gjorde det. Flyttade hemifrån, Åkte runt i hela sverige för att få se Håkan. Jobbade i sundsvall . Tog studenten och massa massa mer.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, nejnejnej!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Älskade mormor Sonia <3
5. Vilka länder besökte du?
Tunisien, Cypern

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Varmare sommar, ett bättre jobb, se mer av världen
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
13 juni - studenten. 1 aug - VI TRÄFFADE HÅKAN H! 21 dec - <3 
8. Vad var din största framgång 2008?
Öh, oj. Lärt mig se saker från en annan vinkel.
9. Största misstaget?
Jag vill nog faktiskt inte ta upp det här. Elakt,
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk många gånger
11. Bästa köpet?
Öm, oj. Lägenheten. Fast det köpte jag ju inte, den hyr jag ju bara. Så jag vet inte.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Oj jobbigt att säga men det är nog cigg, alkohol och en hel del kläder. Sen går ju faktiskt en hel del åt till räkningar nu för tiden
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Agda 27, resor, kärlek och vänner. Och så klart solen!
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Lady Gaga - Just dance, RIO - Shine on, Guru josh project - Infinity, Håkan Hellström - Hurricane Gilbert, Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger. Timbaland - The way you are. Lady Gaga - Poker face. Pink - So What. Ja, det finns ju en hel del till säkert men jag orkar inte komma på fler just nu :)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm. Mycket mer ledsnare i början av året. Men det styrde upp sig det också.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat kanske jag borde ha gjort mer. Men det är faktiskt ingenting jag ångrar att jag inte gjorde mer. För det har hänt så mycket roligare saker ist.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mig så mycket.
18. Hur tillbringade du julen?
Familj ägghägg/norberg på dagen och med Anders på kvällen ^^
19. Blev du kär under 2008?
Aaah :)
20. Hur många one night stands?
Det vet inte du, kanske :P
21. Favoritprogram på TV?
Andra avenyn självklart! Vänner är väl också alltid en favorit. Och Scrubs, såklart.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, tror jag inte.
23. Bästa boken du läste i år?
P.S I love you.
24. Största musikaliska upptäckten?
Timbaland i think :)
25. Något du önskade dig och fick
Ja, ett hem!
26. Något du önskade dig men inte fick?
Mjolå.
27. Årets bästa film?
Twilight, LÄTT
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Höll väl på och packade ihop mitt rum. Förberedde massa inför flytten.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, jag gjorde väl en del dumma val.
30. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner som jag har upplevt så mycket roligt med i år.
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
HÅKAN, Mmmmmh! Fast Robert Pattinson skulle ju faktiskt inte vara helt fel... ;)
32. Vem saknade du?
Åh. liselotte nu efter studenten!
33. De bästa nya människorna du träffade/lärde känna?

Har väl träffat en hel del nya människor men av dom bästa är Anders iaf ^^




Ja, nu har jag väl gjort ett fint avslut här. Nu är det bara att blicka framåt och se vad detta fantastiska år har att erbjuda. :) Det har ju bärjat bra iaf. På riktigt bra!



Nu ska jag bara hålla i bloggningen också! ;)


Kommentarer
Postat av: Grazze

Blev så glad att jag nästan börja böla! De du..

Ska höra med chefen om det där med sexbloggen, eller nej! ja menna höra med Dan, för ja e ju chefen, höhöhöhö!

Postat av: Nawal

Hääpårää!

Jag började nästan undra när du skulle komma tillbaka! Har väntat på uppdatering, det var ju på tiden! =)

2009-01-15 @ 16:46:29
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback