Min kropp tycker inte jag ska jobba.

Idag var jag till vårdcentralen igen. Tog nya blodprov för att fastställa om jag nu har järnbrist.
Spruträdd som jag är tog jag med Johan som fick hålla handen. Han var jätte nöjd över att gå upp 8 idag, jag också för den delen.
Jag trodde som dom skulle ta livet av mig men jag klämnde johans hand så hårt, det var nog därför jag överlevde. Sen var det en annan liten incident som hände med en "elev" som hon så vacker kallade sig. Då trodde jag att jag verkligen skulle dö, men hon höll sig på sin kant. Så morgonen började alltså med tur. Justja, tack Johan.

Frulle på Donken och jävlar va gött de är med ägg alltså! :D

Sen åkte jag hem och sov lite till och sedan var det bara att bege sig mot jobbet. Jobbade  typ 2 timmar kanske sen känner jag hur det hugger till i bröstet. Helt sjukt ont gör det, så ont brukar det inte göra. Sen känner jag att hela världen börjar snurra och jag säger åt og att jag måste sätta mig. Tror ni det släpper? Nej. Världen snurrar vidare runt mig och jag åker hem.

Duschar och sen upp till grabbarna grus där jag somnar typ på en gång medan dom spelar och skjuter. Har typ nyss vaknat och har bara huvudvärk nu.

Imorgon är jag ledig. Fredag också fast då ska jag iaf upp 8, har tid hos farbror doktorn. Hoppas han är bra och verkligen kollar allting på mig och kan komma på vad det är för fel på mig. Och inte som den andra idioten jag pratade med som sa "äh, det har alla människor" när jag tog upp det med mitt hugg i bröstet.


"Dom säger att man har en lätt förkylning och ger rådet att vila och sedan kommer det fram att man har canser ".
Jävla kvarnsvedens vårdcentral!






En mycket bra person ringde nyss till mig.
Jag saknar dig sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: Inte Håkan

en mycket bra person? jaja men vi hade en kille hemma på förfest lite störande men det kanske man blir om man gårpå kola!! tycker om dig,

2009-01-22 @ 02:42:34
Postat av: Inte Håkan

just ja glömde säga att det är synd om dig..

2009-01-22 @ 02:44:00
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin och tipsa gärna andra om min fotblogg.

Postat av: Nawal

mcd kanske börjar ta kål på dig :(

hoppas de kommer fram till vad det verkligen är som inte står rätt till>!

2009-01-22 @ 08:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback