Mat?

Just för tillfället sitter jag i Larry säng och väntar på mat. Han är i köket och lagar den :) Simon ligger och typ sover och Pontan är på jobbet.

Jag och Larry ska lite senare iväg och kika på en lägenhet också :D Kollektivliv, javisst!

Annars har det inte hänt så mycket annat. Anders har åkt igen, Mycket mycket tråkigt.

Hur huging kan man vara?
Läste nyss i BBs blogg om nån Paris Hilton metod eller nått där man skulle svälta i 2 dagar och äta den 3,dje. Sinnes ju. Det skulle jag aldrig klara! Haha. Ja men eller hur? Mat är de godaste som finns. :D

Nu är maten klar! :D Vi hörs väl sen. Ska kanske försöka få upp nån bild också kanske ! :)




Det var så tomt utan dig inatt <3

Jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Grazze

du kan få sova mellan mig och danny

Postat av: Inte Håkan

om du startar en blogg som jag vill vara med på så kommer jag hem direkt.. skönt med 14,5h första dagen,, men vad gör man inte för att bli ekonomiskt oberoende..

2009-01-17 @ 01:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback