Klagoblogg

Dålig uppdatering. Dåligt av mig. Men jag jobbar, springer på vårdcentralen och sover. Har nyss kommit hem från vårdcentralen faktiskt.Tänkte ge er en uppdatering på alla fel jag har just nu och och vad vårdcentralen har jag gjort åt de.

- Utslag som kliar, 2 undersökningar, starkaste kortison salvan och tabletter som ska stoppa klådan och gör mig trött så jag ska få sova på nätterna.
- Ont i magen, 3 undersökningar + 1 ändtarmsundersökning + 6 bajsprov, mest ingenting fått nån salva som tycker jag ska smörja mig i röven med.
- Hugg i bröstet, 2 undersökningar, ingenting, det var tydligen normalt.
- Järnbrist, 6 blodprov, har fått järntabletter.


Ser ni vad jag ser?! Det ska tydligen ta 100 undersökningar innan dom kan komma fram till någonting. Jag blir så trött på vårdcentraler. Ska lämna 3 bajsprov till också, sen kanske dom vet vad det är för fel på min mage. Det är ju den jag vill veta mest vad det är för något, de är ju den jag har haft ont i sen november.
Okej, nu ha jag nog klagat klart. Eller nej, justja. Dom ska skära i mig om en månad också. Det kan bli spännande.
Nu är jag klar.


Och Mr.X grejset kan jag nog ge upp. Man ska ju skriva så för att vara lite anonym av sig. Och så sitter jag här och skriver om ändtarmar och det ena med det fjärde. För er som inte visste av alla mina läsare så heter han Anders, Anders heter han och det är honom tycker jag om! :)




Nu är det dax att åka till vårdcentralen igen. Fast nu är det Pontan som ska dit, jag ska bara med och hålla handen. Haha, nejdå. Jag ska visa vägen bara. Stackars pöjk hittar inte. Haha.





Jag längtar tills på lördag! <3


Kommentarer
Postat av: Grazz

vad har pontan gjort`? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback