Jag döööör

Jag, Martina Hägg och Maria Nyberg har tagit sina feta arslen och varit på SVEA. Det är helt sjukt. Afro power dance vart det och jag är helt slut. Jag är som en köttad hamster. Jag känner redan nu hur tränigsvärken börjar komma, eller nått. Och imorgon ska vi dit igen, japp japp! VI ÄR PÅ G!

Nu ligger jag mest och är död, väntar på att Simpa ska bli klar med tacolasangen, spotifyar lite. Fastnar mest på Håkan..
EFTERSOM DEN ENDA SPELNINGEN HAN GÖR I SOMMAR ÄR I BORLÄNGE!!
Min man, aaaah <3







Få se om jag fortfarande är vaken vid 12,
för jag antar att du slutar då.
Tänkte iaf ringa då.
Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: ida

åh marre! kan du ge mig spotify? :D

2009-01-30 @ 01:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback