Hej, jag lever!

Klockan är över 9 och jag lever än, hur coolt som hellst.
Jag kan ju säga att det inte har varit en toppen dag för min del. Att "ta en titt" gjorde riktigt jävla ont kan jag ju säga. Fyfan.
Läkaren har sabbat alla Mr. X chanser iaf, den saken är säker.

Fika med Johan, Grazze och syster var dock trevligt :) Och gött.
Sen tog vi en väda på kupolen, handlade lite fina saker. Lite kompensation till Mr. X kanske. :P haha.

Nu är jag och min syster hemma hos Larry och hon lillar cs för fullt. Haha :) Jag tycker om na ja! :)


Nej, nu vill jag ha mat! Sen sova. Första kalaset imogon, vill ju vara någolunda pigg och utvilad då iaf.




Jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: Inte Håkan

kompensjation? när du kommer hit så har du ingen återvändo!!!

2009-01-25 @ 05:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback