God morgon! God morgon!

Som vanligt när äggähägg dricker alkhol vaknar hon tidigt. Så även idag. Känner mig som Vejron i ottan.

Annars då? Jo, huvudvärk. Men det var trevligt igår faktiskt.
Först förkrök hos Elin där Lina vart dyng. Sen vidare till Sanna. Och sen S2. Dansade en hel massa och det var riktigt länge sedan! Larry och Pontus hade även lyckats att ta sig ner till s2. Det var najs. Och inte glömma Magda. Ja, ho va där ho å.

Nej, kanske berättar mer sen när minnet börjar komma tillbaka. haha.

Frukost? Sen sova mer iaf.



Kom bara hem.
Jag tycker du är söt fasten du är fattig.
Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för blomman å för att du kom! =)

Postat av: Anna Rath

Fräsch blogg! Kolla gärna in min :)!

2009-01-25 @ 13:09:31
URL: http://rath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback