Ahhh, ännu en ny helt fantastisk dag!

Om mindre än en timme ska jag alltså infinna mig på kvarnsvedens vårdcentral. Jag 'r nog lite nervös tror jag, tycker inte riktigt om sånna dära doktorer. Sen blir det frulle a la Dönk. Fint sörru! :)

Kul att få åka till Norge snart också. Eller mest kul kommer det ju vara att få träffa Mr. X :)
Jag har funderat lite nu på morgonkvisten på det dära med Mr. X. Jag funderar på att börja bli så där hemlig här i bloggen, nu när den börjar bli så stor. Från 5 läsare till 7 på hela 2 dagar, inte illa!
Ja men kalla honom för Mr. X ist för hans namn. Och när jag lägger ut bilder så ska jag censurera vissa ansikten i paint.
Jag menar ligger man 7.a på bloggbortalen så kan jag ju faktiskt inte lämna ut männsikor hur som hellst, om dom inte vill såklart.

Vad tror ni om det mina 7 läsare?! ;D


Önska mig lycka till! Puss!





Jag saknar Mr. X! ;)


 Jag måste göra en liten upd. bara. Var faktiskt in och kollade statistiken nu och såg att jag faktiskt hade 11 besökare igår. Och då snackar vi unika sådanna! Respekt!

Kommentarer
Postat av: Grazz

oj! är glad att jag är två av dom, ;) mobilabredbandet och de vanliga! haalleluja!



men mr x låter bra, ja vet vem han är! ;D

Postat av: nawal

REEESPEkt, en av dom e ja! :=)

2009-01-23 @ 17:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback