090117

Okej, om cirkus en timme ska jag vara snygg och hemma hos Elinoch alkholen ska börja flöda för att sedan bege oss vidare till Sanna.
Här sitter jag, har inte ens duschat och bloggar.
Jag börjar bli en sann bloggare som bloggar fastän jag inte riktigt har tid.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig heller. Men det var ju inget nytt.
Vafan ska jag ha?! Blir nog och ringa Grazze så jag kan få lite hjälp ;) haha.

Och ikväll ska jag ut, det var inte igår. Det är ju aslänge sen faktiskt. Typ nån gång i början ab Dec. Detta är verkligen inte likt mig. Blev väl dock en hel del vin drickade i Leksand sist. men de var ju bara trevligt. :)

Kanske ska berätta hur det gick med Pontans hår också. Haha. Vi rakade av allt. :P
Simons hår skulle jag få fixa inatt, ojojoj!




Neeru, jag väntar på att du ska bli ekonomskt oberonde så jag kan leva glassarliv. :D
Och när du blir det, det är då vi startar bloggen! ;)
Jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Inte Håkan

ja tror jag ska börga spela på lotto tror chansen är srörre att jag blir ekonomiskt oberoende på det viset.. annars så kan man ju alltid prostituera sig unrar vad dom tjänar här`? nej tror jag ska komma på någott bättre..

2009-01-18 @ 03:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback