090116

Vi har varit och kikat på lägenheten nu. :) Den var jätte fin!
Synd bara att dom som hade varit där och kikat innan oss hade lite mer poäng och ville nog också ha den :/
Men jag funderar på gå till tunabyggen och trycka upp brösten i ansiktet på nån äcklig gubbe som sitter där. Fjäsk kallas det ;) haha.

Såg att Lady Gaga skulle komma till Gislaved också. Det vore ju coolt att se! Mene, gislaved?
Det vore ju en annan sak om det var Håkan, haha!

Men nu ska jag klippa Pontan. Haha! :D
Och sen när Simon kommer inatt ska han också stylas.
Han har lovat att han ska ha den frisyren en hel dag, sen ska båda raka av sig det. Men jag ska göra mitt bästa så pojkarna blir nöjda :)
Synd att min mobil är på lagning annars hade ni ju faktiskt kunnat få före och efterbilder. ;)




Jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback