Norge - alla stjärtansdag!

hm, gårdagen var spännande. Vaknade upp på Esso som vanligt, tur var väl det.. Vaknade dock i panik av att Daniel kom in och väckte oss och undrade om vi kunde skjutsa upp honom på berget, fick ju jag se hotellet också tänkte vi. Mycket fint vare :) Sen fick vi veta att vid 12 skulle tidningen komma och ta kort på alla Leksingar eftersom Leksand är vänskapasby med Lillehammer så ville dom väl visa upp nått, äh skitsamma. Vi åker hem igen, äter lite frulle och byter om till skidkläder så att vi kan dra ut i backen direkt efter att tidningen vart där. När vi kommer upp till hotellet igen så visar det sig att tidningen inte kommer fören 13 och passande nog så har jag glömt liftkortet hemma. Så vi åker ner igen och sen upp igen. Och jag kan ju också tillägga att det inte är något litet berg.. Efter en timme var dom klara och vi hoppade ut i backen. Vart inte så mycket åkande, lite isigt i backen det var tråkigt. När vi kom hem sen så gjorde vi varma nacho chips med smält ost och sen lite gucka, salsa sås & cream fresh som vi dippade i. Mumma, och öl till såklart :P Sen ringer Erik och undrar om vi inte ska komma till Woodys och ta en öl eller hundra med han och Sanna som har varit på middag. Så visst gjorde vi väl det. Lite senare kom även alla dom som jobbat och sen kan ni ju lista ut resten själv tror jag.. Många öl, många cider, tydligen lite sprit och en massa dansande. Men roligt hade jag iaf, och det var världens längsta väg hem igår!!


Idag, mår som jag förtjänar. Eller nej, jag mår bättre än vad jag förtjänar. Fasktiskt. Anders ligger dock och sover tror jag, han är då iaf inte sugen på att gå upp. Det är kanske nu jag ska ge igen för alla gånger... Hmmmm. Kanske kanske..

Och vet ni vad han säger imorse?!
- Ska jag få frukost på sängen idag? Det är ju faktiskt min dag idag...
Romantiska jävel!



(Massa felstavningar och konstiga menigar,
men jag ansvarar inte alls för sånt idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback