Norge - alla stjärtansdag!

Jag tänkte jag skulle berätta för er hur mysigt jag och Anders har haft det idag. Hur morgonen började vet ni ju redan.. Förutom att han fick ett fint kort av mig. Alltså inte ett kort på mig, utan han fick det av mig. I alla fall, sen var vi lite bakis och skulle äta pyttipanna som anders skulle laga. Jovisst vad han gjorde... Sen var vi faktiskt ut en sväng i backen, vi hyrde en snowboard åt mig så jag skulle få prova. När det har gått 2 timmar så har vi kommit genom halva backen. Och det mest romantiska jag fick höra i backen var typ, - Men res på dig, din feta röv rör sig ju inte en millimeter från backen. Eller, - Men det är inte svårt, de är bara att vrida på högerbenet.
Jo tjena mittbana att det bara var. Ja, men vi hade det mysig iaf när vi åkte gondolen ner för resen av backen. Haha.
Och vet ni nu? Kockjävlen som ska laga pankakstårta till mig, han sover. Så när jag får mat igen vet man aldrig. Dom är så underbara dom där karlarna....





Trots allt detta så är denna alla hjärtansdag den bästa någonsin.
För jag har fått vara med någon jag tycker om sjukt mycket, hela dagen.
Och han är faktiskt riktigt söt när han sover också.. :)


Kommentarer
Postat av: Grazz

hahahah!

jag ska nog anlita anders till att göra en pannkakstårta när jag fyller år!

(TRor inte jag vågar lita på min man)

Postat av: Inte Håkan

Haha ja inte vet jag om en pankaks tårta är något som jag är bra på?

2009-02-17 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback