Norge

Jahappjapp. Nyss tryckt en macka från det underbara Esso och har kikat lite på Sparta, kan den ha hetat så? jaja, bra var den då inte. Massa som slåss och massa som dog och så var det med det. Eller heter den kanske 300? Skitsamma.


Tänkte att jag skulle skriva lite på mitt personliga brev, men de har jag ju inte gjort. Har inte kännt nån inspiration riktigt.. Nog har jag försökt, jovisst. Men jag har hela tiden suddat ut allt lika snabbt som det var skrivet. Nej, jag skjuter upp det också, precis som allt annat, dä älskä man! Kallt är det också, som fan! Även inne. Man får inte ligga still för länge här för då fryser man fast. Det är lite som hemma hos mig faktiskt ^^.
Funderar på att ta en jätte varm dusch och sen lägga mig och mysa under täcket ett tag innan dom kommer hem från längdskidåkningen för då vankas det tårta :D Björn fyller tydligen år idag så han har stått och lagat tårta halva dagen, eller nej kanske inte. Men fin var den då iaf. :) Och Grattis :)


Visste ni det? Här i Norge så måste man aktivera sig hela dagarna typ. Åker man inte skidor nerför så åker man platt eller så shoppar man eller så jobbar man eller så gör man något annat eller så heter man Anders Högvall och försöker få sex. Haha, nej förlåt... Men det ska vara full fart hela tiden. Och idag så gjorde dom slag i saken och åkte iväg och pantade alla flaskor, det var inte dåligt med flaskor det kan jag löva. Det dricks ju öl här varje kväll så att eeh ja. 


& du Grazze.. Jag & Anders har kommit fram till att han kör en Janne Huokko innan ens en tummnagel överhuvudtaget rör min 2.a. SÅDÄSÅ.
(ja, han är till utlån om du vill, haha.)



Haha, märker ni i det jag just skrivit hur bitter jag faktiskt är. Riktigt bitter är jag, men vill inte riktigt erkänna det så jag bara skojar om det. Märker ni det? Eller är det bara jag som märker det kanske?
Lika bra jag lägger nu innan de spårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback