Norge

Anders är och jobbar alla andra också. Eller nej, nån är i backen och nån är i Lillehammer och några andra är säkert någon annanstans också. Jag är då ensam här iaf, tror jag.. Det är tur att man är en sån datanerd så jag kan sitta här i flera timmar och roa mig själv, läsa bloggar, spotify, ansiktsboken osv osv, ni vet. Skickar sms med Maria nu också. Det är trevligt att höra att folk lever hemma i Sverige också. :) Men så mycket verkar det ju inte hända där hemma. Men vad hade jag förvätat mig? Borlänge, underbara Borlänge..

Imorse när vi vaknade såg vi att var -30 i Lillehammer. Det är kallt hörnini, nu är det ju faktiskt bara -18.
Och imorgon när Anders slutat jobba så ska vi åka in dit och fika och mysa lite. Jag måste ju få det fantastiska(?) Norska utbudet. höhö. 

På tal om mornar, jag har blivit morgonpigg. Eller det var väl kanske lite och ta i för Anders får fortfarande inte sex på morgonen för att jag är för trött, haha. Nej, men vi vaknar typ runt 10 och sen är vi vakna. Jag känner inte ens för att somna om, bara ligga och dra mig lite innan det är det är dax att gå ner till Esso och köpa chokladmjölk till dagens frukost. Jag har inte ens svårt att somna här fasten vi ligger i en 90 säng typ på varandra så somnar jag, hur lätt som hellst. Det är coolt.  Eller så är det kanske för att jag får somna i armarna på någon jag tycker väldigt mycket om..

Nej, nu ska jag gå och ta mig ännu en järntabeltt och sen är när det nog faktiskt dax för en rök! ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det dröjer nog inte länge innan han får stoppa in den på morgonen också ;D kanske i tvåan med? ;)

Postat av: Grazze

haha, det dröjer nog inte länge innan han får stoppa in den på morgonen också ;D kanske i tvåan med? ;)

2009-02-11 @ 18:52:53
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback